Nasza historia

Dual Color logo

Na początku byliśmy tylko we dwoje - Magda i Krzysiek. Każde prowadziło osobną działalność gospodarczą. Byliśmy specjalistami, mieliśmy za sobą wieloletnie doświadczenie zebrane z wielu małych i dużych projektów. Szybko też doszliśmy do wniosku, że świetnie się wzajemnie uzupełniamy i dlatego w 2016 roku założyliśmy spółkę.

Od początku jednak mieliśmy świadomość, że tworzenie animacji to praca zespołowa. Aby robić coraz lepsze i większe projekty, potrzebny nam zespół utalentowanych ludzi, którzy tak jak my, będą chcieli się rozwijać w animacji, inspirować się wzajemnie i tworzyć wspaniałe projekty.

Naszym celem jest zbudowanie takiego studia animacji, które nie tylko będzie w stanie zrealizować najbardziej ambitne projekty dla naszych klientów, ale przede wszystkim takiego, w którym każdy artysta chciałby pracować.

Zespół

Krzysiek

Krzysztof

wizualizacje i animacje 3D, efekty specjalne

Współzałożyciel studia, designer i animator 3D z ponad 30-letnim doświadczeniem, specjalista od oświetlenia i efektów specjalnych; autor layoutów czasopism i okładek książek. Współtwórca i dyrektor artystyczny magazynów o grach „Świat Gier Komputerowych” (1993-2004) oraz „Cybermycha” (2000-2003); dyrektor artystyczny przy produkcji gry wideo "Hellion: Mystery of the Inquisiton". Z zamiłowania żeglarz oraz miłośnik dobrego designu i architektury. Właściciel kota Rudzisława.

Magda

Magda

scenariusze, ilustracje i animacje 2D/3D

Współzałożycielka studia, graficzka, ilustratorka naukowa oraz animatorka z biologicznym wykształceniem i ponad 19-letnim doświadczeniem zawodowym. Uwielbia tworzyć historie, które potem ożywają w animacji. W projektowaniu lubi prostotę i dbałość o detale. Natomiast w swoich prywatnych projektach wykorzystuje kredki i akwarele. 

Ma słabość do kotów...

Beata

animacje i grafika 2D

Pomysłowa graficzka i animatorka. Jej specjalnością jest ożywianie ilustracji w przestrzeni 2D. 

Konrad

VR/AR, level design

Level designer z ogromnym zapałem i talentem do tworzenia aplikacji i gier w silnikach real-time (Unity, Unreal), zarówno na potrzeby wirtualnej, jak i rozszerzonej rzeczywistości.

Jarek

informacje prasowe

Dziennikarz naukowy, fizyk, autor artykułów prasowych i książek popularnonaukowych, inicjator pierwszych polskich serwisów prasowych w instytucjach Polskiej Akademii Nauk. Wolny czas poświęca tenisowi i Bydgoszczy.

Nasza firma należy do:

Po godzinach...