Animacje 2D/3D

Pragniesz, by klienci chcieli skorzystać właśnie z Twojej oferty?

Kiedyś wystarczyło tylko pokazać produkt, aby klient go kupił. Dzisiejsza sprzedaż jest znacznie bardziej skomplikowana. Wymaga często dodatkowych narzędzi, które wspomogą handlowców w kontakcie z klientami.


Właśnie takim narzędziem jest animacja, czy to produktowa czy explainer video. 


Dobrze zrobiona animacja może być wartościową pomocą dla handlowca. Działając na początku lejka sprzedażowego przyciągnie uwagę potencjalnego klienta, zaciekawi. A także w zrozumiały i zwięzły sposób opowie o Twoim produkcie lub usłudze. Dzięki temu handlowiec będzie miał ułatwione zadanie już na samym początku kontaktu z klientem, a klient może szybciej i chętniej podjąć decyzję o zakupie.

Dlaczego warto zainwestować w animację?

Inwestycja na lata

Animację należy traktować nie jak wydatek, ale jak inwestycję. Bo przemyślany explainer video może być wykorzystywany w sprzedaży przez wiele lat od jego wyprodukowania. Zwrot inwestycji jest tym większy, im dłużej z takiej animacji korzystamy.

Lepsza konwersja

Animacja już na początkowych etapach sprzedaży może zniwelować wiele obiekcji klienta, a tym samym przyczynić się do szybszego podejmowania decyzji przez kupującego.

Oszczędność czasu

Wyobraź sobie sytuację, gdy handlowiec w Twojej firmie każdemu potencjalnemu klientowi musi opowiadać od nowa o produkcie lub usłudze. Powtarza ten sam tekst, opowiada o tych samych zaletach, rozwiewa te same wątpliwości. To ogromna ilość czasu! Animacja może zrobić to za niego w prosty i zrozumiały dla klienta sposób, a Twój dział handlowy będzie mógł skupić się na zupełnie innych aspektach sprzedaży.

Edukacja klienta

Najlepszy klient to taki, który zna i chce kupić Twój produkt. Za pomocą animacji możesz pokazać mu dlaczego powinien wybrać właśnie Twoją firmę oraz dokładnie objaśnić niuanse Twojego produktu lub usługi. Ponieważ animacja działa na pierwszych etapach lejka sprzedażowego, świetnie sprawdza się jako forma przyciągająca i edukująca nowych klientów. Dzięki niej klientom o wiele łatwiej jest dostrzec wartość Twojego produktu lub usługi.

Jak wygląda współpraca?

Brief
Pierwszym etapem współpracy jest brief. Im lepiej go wypełnisz, tym lepiej będziemy mogli wstępnie zanalizować Twój projekt.

Spotkanie

Kolejnym krokiem jest spotkanie (osobiste lub online), na którym będziemy mogli dokładnie zapoznać się z Twoimi potrzebami i wraz z Tobą wypracować główny przekaz animacji.

 

Dopracowanie scenariusza
Po spotkaniu dopracowujemy naszą propozycję i jednocześnie przygotowujemy wstępny scenariusz animacji, który następnie razem z Tobą omawiamy i nanosimy niezbędne zmiany, by jak najlepiej odpowiadał na Twoje potrzeby.

 

Produkcja animacji
Kiedy scenariusz animacji jest gotowy, rozpoczynamy produkcję animacji. Więcej o tym, jak wygląda cały proces, przeczytasz w artykule „Jak powstaje film animowany”.

Explainer video

Zrozumiały przekaz w prostej formie.

Krótka forma, której głównym zadaniem jest wyjaśnienie określonego zagadnienia. Opiera się na prostocie języka i obrazu, dzięki czemu może pokazać działanie usługi, albo produktu w zrozumiały i angażujący dla odbiorcy sposób. To idealna forma w komunikacji marketingowej oraz edukacji przy niewielkim budżecie.

Animacja produktowa

Produkt pokazany w sposób jakiego jeszcze nikt nie widział.

Dzięki animacji produktowej będziesz mógł przedstawić każdy detal swojego produktu oraz wszystkie jego zalety, cechy i możliwości. Oczaruj swoich klientów!

Animacja naukowa

Wiedza naukowa w ciekawej i przystępnej formie

Animacje, których głównym zadaniem jest przekazywanie wiedzy z takich dziedzin nauki jak medycyna, biologia, fizyka czy chemia. Za pomocą animacji można przedstawić w najbardziej przystępny, a jednocześnie możliwie najdokładniejszy sposób dowolne zagadnienie naukowe czy medyczne.

Animacja reklamowa

Wyróżniająca się historia w formie animowanego filmu. Wzmocni Twój przekaz i pozwoli wypromować markę. Idealna na wiral do Internetu, mediów społecznościowych czy telewizji.

Obejrzyj nasz showreel!

Co nas wyróżnia?

Nastawienie na efekty

Inspirujące. Ciekawe. Wartościowe. Te trzy słowa towarzyszą nam na wszystkich etapach tworzenia. Nasze projekty wyróżnia nie tylko wysoka jakość, ale też wyjątkowe podejście do opowiadania historii. Jesteśmy głęboko przekonani, że każdy temat można przedstawić w interesujący sposób. Naszym kluczem do sukcesu jest pełne empatii i zrozumienia podejście - zarówno do potrzeb naszych klientów, jak również ich odbiorców. Nade wszystko jednak najważniejsza jest dla nas wartość jaką dajemy naszym klientom, tak by ich inwestycja się opłaciła.

Doświadczenie

Tworzyliśmy animacje z najprzeróżniejszych dziedzin. Od stricte naukowych (medycyna, biologia, fizyka, chemia), po explainery z takich dziedzin jak księgowość, HR czy… mechanika lotu. Żaden temat nie jest dla nas zbyt trudny.

Chcesz wiedzieć więcej?

Co jeszcze możemy Ci zaproponować?

Animacje 2D i 3D
motion design
wstawianie elementów 3D do filmu
Montaż
AR / VR
efekty specjalne 3D/2D
animacje produktowe
intro / outro do filmów
Dane firmowe:
DUAL COLOR Sp. z o.o.

ul. Grunwaldzka 53B lok. 9

85-239 Bydgoszcz

NIP: 9671371455

REGON: 363748830

KRS: 0000602930

Biuro:

ul. Jackowskiego 1 lok. 2

85-232 Bydgoszcz

telefon: +48 523070060

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.