Kiedyś wystarczyło tylko pokazać produkt, aby klient go kupił. Dzisiejsza sprzedaż jest znacznie bardziej skomplikowana. Wymaga często dodatkowych narzędzi, które wspomogą handlowców w kontakcie z klientami.
Właśnie takim narzędziem jest animacja, czyli krótka forma video marketingu.
Dobrze zrobiony film animowany może być wartościową pomocą dla handlowca.
Działając na początku lejka sprzedażowego przyciągnie uwagę potencjalnego klienta, zaciekawi, wzbudzi emocje. A także w zrozumiały i zwięzły sposób opowie o Twoim produkcie lub usłudze. Dzięki temu handlowiec będzie miał ułatwione zadanie już na samym początku kontaktu z klientem, a klient może szybciej i chętniej podjąć decyzję o zakupie.
Krótka forma wykorzystująca przede wszystkim animację 2D, której głównym zadaniem jest wyjaśnienie określonego zagadnienia. Opiera się na prostocie języka i obrazu, dzięki czemu może pokazać działanie usługi czy produktu w zrozumiały i angażujący dla odbiorcy sposób. To idealna forma w komunikacji marketingowej oraz edukacji przy niewielkim budżecie.
Dzięki nowoczesnej animacji produktowej możesz zaprezentować klientom swój produkt w atrakcyjny, przystępny i angażujący sposób. Animacja produktowa pozwala przedstawić każdy nawet najdrobniejszy detal danego produktu - wszystkie jego zalety, cechy charakterystyczne i możliwości zastosowania. Możesz wykorzystać ten innowacyjny środek przekazu na stronie firmowej, jak i w kanałach social mediów, budząc zainteresowanie wśród odbiorców oraz upewniając ich w podjętej decyzji zakupowej. Forma ta wykorzystuje animacje 3D, przez co w procesie tworzenia animacji produktowych możemy odwzorować Twój produkt oraz cały proces technologiczny w postaci, która będzie atrakcyjna dla Twojego klienta. Animacja produktowa wysokiej jakości to także świetny sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
Zainteresowana/zainteresowany animacjami produktowymi 3D? Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i zaproponujemy kreatywne rozwiązania.
Animacje medyczne i naukowe pozwalają przekazać wiedzę w ciekawej oraz przystępnej formie. Wywierają większy wpływ na odbiorców, niż tradycyjne filmy video, wzbudzając zainteresowanie już od pierwszych sekund. Głównym zadaniem tego typu wyspecjalizowanych form animacji jest przekazywanie wiedzy z takich dziedzin nauki jak medycyna, biologia, fizyka czy chemia. Za pomocą animacji medycznych i naukowych możemy przedstawić w najdokładniejszy sposób dowolne zagadnienie naukowe czy medyczne, ułatwiając odbiorcom zrozumienie przekazu.
Dzięki animacjom 3D jesteśmy w stanie w zrozumiałej formie wyjaśnić, na czym polega nawet najbardziej skomplikowany proces technologiczny, zagadnienie medyczne lub odkrycie naukowe.
Jesteś zainteresowany/zainteresowana? Z przyjemnością udzielimy szczegółowych informacji dotyczących procesu tworzenia animacji, podzielimy się wiedzą i zaproponujemy wiele nieszablonowych pomysłów, dzięki którym realizacje będą jeszcze atrakcyjniejsze w odbiorze.
Animację należy traktować nie jak wydatek, ale jak inwestycję. Bo przemyślany explainer video może być wykorzystywany w sprzedaży przez wiele lat od jego wyprodukowania. Zwrot inwestycji jest tym większy, im dłużej z takiej animacji korzystamy.
Animacja już na początkowych etapach sprzedaży może zniwelować wiele obiekcji klienta, a tym samym przyczynić się do szybszego podejmowania decyzji przez kupującego.
Wyobraź sobie sytuację, gdy handlowiec w Twojej firmie każdemu potencjalnemu klientowi musi opowiadać od nowa o produkcie lub usłudze. Powtarza ten sam tekst, opowiada o tych samych zaletach, rozwiewa te same wątpliwości. To ogromna ilość czasu! Animacja może zrobić to za niego w prosty i zrozumiały dla klienta sposób, a Twój dział handlowy będzie mógł skupić się na zupełnie innych aspektach sprzedaży.
Najlepszy klient to taki, który zna i chce kupić Twój produkt. Za pomocą animacji możesz pokazać mu dlaczego powinien wybrać właśnie Twoją firmę oraz dokładnie objaśnić niuanse Twojego produktu lub usługi. Ponieważ animacja działa na pierwszych etapach lejka sprzedażowego, świetnie sprawdza się jako forma przyciągająca i edukująca nowych klientów. Dzięki niej klientom o wiele łatwiej jest dostrzec wartość Twojego produktu lub usługi.
Brief
Pierwszym etapem współpracy jest brief. Im lepiej go wypełnisz, tym lepiej będziemy mogli wstępnie zanalizować Twój projekt.
Spotkanie
Kolejnym krokiem jest spotkanie (osobiste lub online), na którym będziemy mogli dokładnie zapoznać się z Twoimi potrzebami i wraz z Tobą wypracować główny przekaz animacji.
Dopracowanie scenariusza
Po spotkaniu dopracowujemy naszą propozycję i jednocześnie przygotowujemy wstępny scenariusz animacji, który następnie razem z Tobą omawiamy i nanosimy niezbędne zmiany, by jak najlepiej odpowiadał na Twoje potrzeby.
Produkcja animacji
Kiedy scenariusz animacji jest gotowy, rozpoczynamy produkcję animacji. Więcej o tym, jak wygląda cały proces, przeczytasz w artykule „Jak powstaje film animowany”.
Inspirujące. Ciekawe. Wartościowe. Te trzy słowa towarzyszą nam na wszystkich etapach tworzenia. Nasze projekty wyróżnia nie tylko wysoka jakość, ale też wyjątkowe podejście do opowiadania historii. Jesteśmy głęboko przekonani, że każdy temat można przedstawić w interesujący sposób. Naszym kluczem do sukcesu jest pełne empatii i zrozumienia podejście - zarówno do potrzeb naszych klientów, jak również ich odbiorców. Nade wszystko jednak najważniejsza jest dla nas wartość jaką dajemy naszym klientom, tak by ich inwestycja się opłaciła.
Tworzyliśmy animacje z najprzeróżniejszych dziedzin. Od stricte naukowych (medycyna, biologia, fizyka, chemia), po explainery z takich dziedzin jak księgowość, HR czy… mechanika lotu. Żaden temat nie jest dla nas zbyt trudny.
ul. Grunwaldzka 53B lok. 9
85-239 Bydgoszcz
NIP: 9671371455
REGON: 363748830
KRS: 0000602930
ul. Jackowskiego 1 lok. 2
85-232 Bydgoszcz
telefon: +48 523070060
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.